1. Головна
  2. /
  3. Бібліотека
  4. /
  5. Бібліотечні уроки та літературні...

Бібліотечні уроки та літературні читання


Бібліотечні уроки та голосні читання

«Тільки книжки перетворюють подив на допитливість.

Тільки читання відкриває перед людиною розкіш інтелектуального життя.»

В.О.Сухомлинський

Бібліотечні уроки:

– У 2-му класі проведено бібліотечний урок: “Знайомство з бібліотекою”. Форма проведення: “Мандрівка у Казкоград”. Під час віртуальної подорожі учні відвідали бібліотеку і дізналися , що таке “абонемент”, “читальна зала”, “книгосховище” та яку роль відіграють у бібліотеці. Дітям сподобалась мандрівка. Вони мали можливість згадати правила поведінки у бібліотеці і правила поводження з книгою. А також пригадали свої улюблені казки і з великим задоволенням взяли участь у вікторині “За українськими казками”. Юні читайлики активно відповідали на запитання вікторини. На завершення уроку учні отримали домашнє завдання: прочитати українську народну казку “Котигорошко”, яку не змогли відгадати у вікторині. Дуже дякую за співпрацю вчительці – Чихун А.О., вчительці-асистентці- Посунько А.С. та дітям за активну участь.


Дуже цікаво повчально і захоплюючи пройшов інтегрований урок-казка “Просимо казку в гості до себе”, для учнів 5 класу, який провели вчитель української літератури Радиш Л.З. та завідуюча бібліотеки Мацула М.І. З великим задоволенням п’ятикласники прослухавши “Казку про бібліотеку” полинули у світ казки. Домашнім завданням було: стати авторами-казкарями своєї казки )))*🎭

– “Бінарний бібліотечний урок з літературного читання” у 4 класі, на якому використанні міжпредметні зв’язки з “Я досліджую світ”. 📖

Урок-віртуальна подорож. Життя та творчість письменниці, поетеси, яка дарує дітям щастя- Ніни Бічуя. Ніна Бічуя – найкраще надбання української культури, поетеса, що нагороджена Орденом Усмішки.

Аудіочитання тексту, Н.Бічуя “Чотири лисиці” (текст читала Мацула М.І.) 🦊 Читання тексту учнями та його аналіз. Під час проведення уроку активно застосовувалися інноваційні форми і методи навчання, зокрема: “Шість капелюхів”, психологічна рольова гра, сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору; “Асоціативний кущ”тощо.

Голосні літературні читання:

Інформаційне забезпечення навчального процесу вийшло за межі охоплення шкільною бібліотекою, і хоча учні мають великі можливості у користуванні Інтернетом, на мою думку, ніщо не може замінити живого спілкування дитини з книгою.

«Той, хто читає, може поринути в інший світ.

Саме сьогодні, коли зростає значення електронних носіїв інформації,

книга дає можливість усамітнитися і знайти внутрішній.»

О.Бірхофф

– Поезії про весну «Ой, весно, весно, днем красна; віршів Ліни Костенко «Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик душі»;


– Леся Українка “До мого фортепіано” (читає завідуюча бібліотекою) https://www.facebook.com/share/v/1BZbQLA1AE/


– “Різдвяна казка” за мотивами оповідання Марка Черемшини “Сльоза” (аудіочитання)

– “Цар Плаксій та Лоскотон” казка В. Симоненка. (аудіочитання)

– Читаємо разом: “Бажаючи плакати, я смішу інших” Петро Петрович Гулак-Артемовський (1790-1865) – український письменник,

науковець, перекладач, поет, байкар. Автор першої української романтичної балади «Рибалка». Особливу популярність мала антикріпосницька сатирична байка «Пан та

собака».

Казка про Соборність України

Людям із порушенням зору