Бібліотечні уроки та голосні читання
«Тільки книжки перетворюють подив на допитливість.
Тільки читання відкриває перед людиною розкіш інтелектуального життя.»
В.О.Сухомлинський
Бібліотечні уроки:
– У 2-му класі проведено бібліотечний урок: “Знайомство з бібліотекою”. Форма проведення: “Мандрівка у Казкоград”. Під час віртуальної подорожі учні відвідали бібліотеку і дізналися , що таке “абонемент”, “читальна зала”, “книгосховище” та яку роль відіграють у бібліотеці. Дітям сподобалась мандрівка. Вони мали можливість згадати правила поведінки у бібліотеці і правила поводження з книгою. А також пригадали свої улюблені казки і з великим задоволенням взяли участь у вікторині “За українськими казками”. Юні читайлики активно відповідали на запитання вікторини. На завершення уроку учні отримали домашнє завдання: прочитати українську народну казку “Котигорошко”, яку не змогли відгадати у вікторині. Дуже дякую за співпрацю вчительці – Чихун А.О., вчительці-асистентці- Посунько А.С. та дітям за активну участь.

Дуже цікаво повчально і захоплюючи пройшов інтегрований урок-казка “Просимо казку в гості до себе”, для учнів 5 класу, який провели вчитель української літератури Радиш Л.З. та завідуюча бібліотеки Мацула М.І. З великим задоволенням п’ятикласники прослухавши “Казку про бібліотеку” полинули у світ казки. Домашнім завданням було: стати авторами-казкарями своєї казки )))*🎭

– “Бінарний бібліотечний урок з літературного читання” у 4 класі, на якому використанні міжпредметні зв’язки з “Я досліджую світ”. 📖
Урок-віртуальна подорож. Життя та творчість письменниці, поетеси, яка дарує дітям щастя- Ніни Бічуя. Ніна Бічуя – найкраще надбання української культури, поетеса, що нагороджена Орденом Усмішки.
Аудіочитання тексту, Н.Бічуя “Чотири лисиці” (текст читала Мацула М.І.) 🦊 Читання тексту учнями та його аналіз. Під час проведення уроку активно застосовувалися інноваційні форми і методи навчання, зокрема: “Шість капелюхів”, психологічна рольова гра, сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору; “Асоціативний кущ”тощо.

Голосні літературні читання:
Інформаційне забезпечення навчального процесу вийшло за межі охоплення шкільною бібліотекою, і хоча учні мають великі можливості у користуванні Інтернетом, на мою думку, ніщо не може замінити живого спілкування дитини з книгою.
«Той, хто читає, може поринути в інший світ.
Саме сьогодні, коли зростає значення електронних носіїв інформації,
книга дає можливість усамітнитися і знайти внутрішній.»
О.Бірхофф
– Поезії про весну «Ой, весно, весно, днем красна; віршів Ліни Костенко «Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик душі»;

– Леся Українка “До мого фортепіано” (читає завідуюча бібліотекою) https://www.facebook.com/share/v/1BZbQLA1AE/
– “Різдвяна казка” за мотивами оповідання Марка Черемшини “Сльоза” (аудіочитання)
– “Цар Плаксій та Лоскотон” казка В. Симоненка. (аудіочитання)
– Читаємо разом: “Бажаючи плакати, я смішу інших” Петро Петрович Гулак-Артемовський (1790-1865) – український письменник,
науковець, перекладач, поет, байкар. Автор першої української романтичної балади «Рибалка». Особливу популярність мала антикріпосницька сатирична байка «Пан та
собака».
– Казка про Соборність України