Порядки і Програми

ПОРЯДОК проведення внутрішнього моніторингу якості освіти

ПОРЯДОК реагування на випадки (цькування)

ПОРЯДОК реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

ПОРЯДОК подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування)

МОНІТОРИНГ реалізації антибулінгової політики закладу освіти в частині ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) (дивитися V розділ Антибулінгової політики)

ПРОГРАМА моніторингу якості організації дистанційного навчання

ПРОГРАМА моніторингу стану та результатів навчання за окремими предметами

ПРОГРАМА моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП в інклюзивних класах

ПРОГРАМА “Обдарована дитина”

ПРОГРАМА моніторингу окремих напрямів виховної роботи

ПРОГРАМА моніторингу стану освітнього середовища

ПОРЯДОК вибору учнями вибіркових освітніх компонентів, що складають вибіркову (варіативну) частину річного навчального плану

ПОРЯДОК постановки на внутрішньошкільний облік дітей, схильних до правопорушень

ПОРЯДОК моніторингу відвідування учнями навчальних занять

ПОРЯДОК встановлення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти, які в умовах воєнного стану вимушено виїхали за межі України та повернулися в Україну

ПРОГРАМА моніторингу ефективності виконання Плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

ПОРЯДОК вступу до КЗ “Східненський ліцей”

ПРАВИЛА прийому до КЗ “Східненський ліцей”

Людям із порушенням зору