1. Головна
  2. /
  3. Дистанційний логопункт

Дистанційний логопункт

Шановні батьки! Діти, які були зараховані до логопедичного пункту, потребують проведення логопедичних вправ. Під час карантину, логопункт переходить на дистанційну форму навчання. Консультації та запитання згідно робочого графіку  у спільнотах Viber або в індивідуальному порядку.

На етапі автоматизації звуків в повсякденному мовленні будуть цікавими та ефективними такі завдання. “Тексти з картинками”. Спочатку хтось з батьків читає дитині оповідання, дитина слухає і слідкує за текстом. Потім дитина самостійно переказує текст, при тому правильно вимовляючи слова з певним звуком (с.ш,л,р), Цікавим є те, що деякі слова замінені картинкою, тому дитині буде і цікаво і легко переказати це оповідання.

Дистанційне навчання. Звук (С).

   Працюємо над автоматизацією звука(с) у мовленні. Спочатку ізольована вимова звука, згодом закріплюємо вимову у складах та словах. Автоматизацію у словах проводимо за допомогою римівок : на початку слова,у середині слова, вкінці слова та при збігові приголосних звуків у слові.Закріплюємо звук мнемовіршем “Соня”.

Дистанційне навчання.Звук (Ш).

  Працюємо над автоматизацією звука (ш) у мовленні. Спочатку ізольована вимова звука, згодом закріплюємо вимову у складах та словах. Автоматизацію у словах проводимо за допомогою римівок, на початку слова, у середині слова, вкінці слова та при збігові приголосних звуків у слові. Закріплюємо звук мнемовіршем “У шафі мішанина”. 

Працюємо над автоматизацією звука (Р) у мовленні.

Спочатку ізольована вимова, згодом закріплюємо звук у складах та словах. Автоматизацію у словах проводимо за допомогою римівок : на початку слова, у середині слова, вкінці слова та при збігові приголосних звуків у слові. Закріплюємо вимову за допомогою мнемовірша “Ненажери” .

Людям із порушенням зору