Шановні батьки! Діти, які були зараховані до логопедичного пункту, потребують проведення логопедичних вправ. Під час карантину, логопункт переходить на дистанційну форму навчання. Консультації та запитання згідно робочого графіку у спільнотах Viber або в індивідуальному порядку.
На етапі автоматизації звуків в повсякденному мовленні будуть цікавими та ефективними такі завдання. “Тексти з картинками”. Спочатку хтось з батьків читає дитині оповідання, дитина слухає і слідкує за текстом. Потім дитина самостійно переказує текст, при тому правильно вимовляючи слова з певним звуком (с.ш,л,р), Цікавим є те, що деякі слова замінені картинкою, тому дитині буде і цікаво і легко переказати це оповідання.
Дистанційне навчання. Звук (С).
Працюємо над автоматизацією звука(с) у мовленні. Спочатку ізольована вимова звука, згодом закріплюємо вимову у складах та словах. Автоматизацію у словах проводимо за допомогою римівок : на початку слова,у середині слова, вкінці слова та при збігові приголосних звуків у слові.Закріплюємо звук мнемовіршем “Соня”.
Дистанційне навчання.Звук (Ш).
Працюємо над автоматизацією звука (ш) у мовленні. Спочатку ізольована вимова звука, згодом закріплюємо вимову у складах та словах. Автоматизацію у словах проводимо за допомогою римівок, на початку слова, у середині слова, вкінці слова та при збігові приголосних звуків у слові. Закріплюємо звук мнемовіршем “У шафі мішанина”.
Працюємо над автоматизацією звука (Р) у мовленні.
Спочатку ізольована вимова, згодом закріплюємо звук у складах та словах. Автоматизацію у словах проводимо за допомогою римівок : на початку слова, у середині слова, вкінці слова та при збігові приголосних звуків у слові. Закріплюємо вимову за допомогою мнемовірша “Ненажери” .