1. Головна
  2. /
  3. Аудитор

Аудитор

                        Шановні батьки!


Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб зробити ліцей більш безпечним і комфортним для дитини та забезпечити якість її освіти.
Ваша участь у цьому дослідженні є дуже важливою, бо Ви знаєте свою дитину і те, наскільки їй добре в ліцеї. Анкета анонімна, бо ми не збираємо персональні дані батьків, а результати опитування будуть використані лише у загальному вигляді.
Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні не вказано інше). Будемо щиро вдячні за відповіді на всі запитання анкети.
Дякуємо за участь!


                     Шановний вчителю!


Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо удосконалення діяльності.
Ваша участь у дослідженні є дуже важливою та значимою.
Опитування має анонімний характер і отримані дані будуть використані лише в узагальненому вигляді.
Відповідаючи на кожне питання, вибирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні питання не вказано інше). Жодне питання анкети не повинно залишатися без Вашої відповіді.
Дякуємо за участь!


                 Шановний учню! / Шановна ученице!

Ми проводимо дослідження, щоб оцінити освітню діяльність закладу, в якому Ви навчаєтесь. Саме тому Ваша участь у ньому є значимою та важливою.
Просимо заповнити анкету та відповісти на запитання про Ваш особистий досвід в ліцеї та класі. Будь ласка, уважно прочитайте кожне питання і відповідайте на нього якомога точніше. Зверніть увагу: тут немає і не може бути “правильних” чи “неправильних” відповідей. Нас цікавить Ваша особиста думка. Питання анкети не повинні залишатися без Вашої відповіді.
Ця анкета є анонімною. Тобто – відповіді, які надаєте, не побачать однокласники, батьки, вчителі та керівництво закладу. Жодна з Ваших відповідей не буде розголошена. Результати анкетування ми використаємо лише в узагальненому вигляді для того, щоб покращити роботу закладу освіти.
Дякуємо за участь!

Людям із порушенням зору